השבוע קיימנו אירוע הרמת כוסית מרגש לנציגים ונציגות מרחבי העיר בהתחדשות עירונית.
בחרנו לקיים את האירוע במוזיאון "החאן" בחדרה.
מקום קסום שמחבר אותנו לשורשים של העיר, להיסטוריה שממנה צמחנו ולבסיס שעליו אנו בונים את העתיד.
אנו מביעות הערכה רבה לפעילותכם - נציגים ונציגות יקרים על האחריות, המסירות והרצון האמיתי לקדם התחדשות עירונית בעיר.
אתם הגשר המחבר בין הדיירים, היזמים והרשות.
זכרו - תפקידכם חשוב מאין כמוהו במעמד זה, בירכנו את עו״ד אורטל כהן קדוש עם כניסתה לתפקיד ראש המנהלת החדשה.
נאחל לה בהצלחה רבה בהובלת הדרך החשובה הזו.
תודה מיוחדת לחבר מועצת העיר רון שגן, יו״ר מוזיאון החאן ומחזיק תיק הנדסה על החיבור למוזיאון "החאן" וסיוע בקיום האירוע.
וכן תודה גדולה לעינבר דרור לקס מנכ"לית ואוצרת ראשית של מוזיאון "החאן" ובוקי שטרן על ליווי והערכות באדיבות ובמקצועיות שסייעו להצלחת האירוע.
עם תחילתה של שנה חדשה, צוות המנהלת להתחדשות עירונית מברך אתכם - תושבי חדרה בשנה ברוכה של עשייה והתחדשות!
ובתפילה - להשבת החטופים, לשמירה על חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, לסיום המלחמה במהרה ולשלום מדינת ישראל.


.jpg)


.jpg)






